"ביזנס" מערכת לניהול עסק

"ביזנס" מערכת לניהול עסק
רקורד תעשיות תוכנה בע"מ


דירוג גולשים:
איש קשר: אלי, אילן
טלפון: 052-2511012

לקוחות המשתמשים באפליקציה זו:


"ביזנס" מערכת ניהול עסק

מערכת "ביזנס" הנה מערכת כוללת לניהול הפעילויות בחברה/עסק. המערכת ידידותית וקלה להפעלה, מאפשרת ניהול רב-חברות, רב-שנתי, רב מטבעות.

ניהול לקוחות

  • דרישות-ניהול ורישום דרישות ללקוחות או עובדים או כל גורם
  • הצעות מחיר-הכנת הצעת מחיר ללקוח.
  • הזמנת לקוח-טיפול בהזמנת לקוח
  • ניפוק הזמנה ללקוח-שליחת הזמנה ללקוח עם תעודת משלוח/חשבונית מס
  • הפקת חשבונית-רגילה, דיגיטלית, חש' מס/קבלה, חש' עסקה, חש' טיוטה, לפי תעודות משלוח (מרוכזת או מפורטת), לפי הסכמים, לפי דוחות ביצוע,

 

ניהול משלוחים

  • שילוב חשבוניות שהופקו במשלוחים
  • ניהול משלוחים ע"י שליח פנימי/חיצוני ו-או שניהם
  • ניהול שליחויות בשני הכיוונים (לשלוח, לקבל)


ניהול ספקים

  • ניהול רכש-קניות מלאי מתוכננות. על פי מלאי מינימום, או לפי הזמנות לקוחות, או לפי מק"ט ועוד.
  • הצעות מחיר מספקים-בקשה לה.מחיר בגין פריטים/בצוע עבודה.
  • הזמנת ספק לפי הזמנת לקוח-הכנת הזמנת עבודה מספקים לפי הז.לקוח.
  • הזמנות ספקים-הכנת הזמנת ספק ללא הזמנת לקוח.
  • קליטת תעודות כניסה למלאי-קבלת מוצרים מספקים ורישומם במלאי.
  • קליטת חשבונית ספק-קליטת חשבונית ספק, אשור לתשלום.


גזברות

  • ניהול קופה-הפקת קבלות.
  • שיוך תקבול לחיוב (עדכון חשבונות פתוחים).
  • הפקת הפקדות לבנקים.
  • תשלומים -הדפסת שיקים לספקים/עובדים/חו"ז, או העברות.


ניהול מלאי

  • ניהול מק"ט מגוון: מספר מק"ט, מק"ט מקוצר, מספר ברקוד, מק"ט בינלאומי, מק"ט עם תמונה. ניהול ובניית מק"ט לפי קב' מק"ט ומאפיינים, ניהול סוג מטבע, מלאי מינימום, כמות ביחידה, משקל, כמות להזמנה, תאור יח.מידה, סוג אריזה, מיקום ועוד. ניהול עץ מוצר, מקטי"ם תחליפים, מקטי"ם לספק, מקטי"ם ללקוח, מחסנים ועוד.
  • תעודות כניסה,יציאה, השאלות, השמדה, העברות בין מחסנים ועוד.
  • החזרות מלקוחות/ספקים
  • ספירת מלאי. מזדמן, תקופתי, שנתי.
  • מחירון פריטים. ללקוח, לספק, עלות, בסיסי וכו'. עדכון מחירון בודד או קבוצתי.


ניהול פיננסי והנה"ח

  • גביה לקוחות-מעקב אחר חשבונות פתוחים של הלקוחות.
  • גיול חובות לקוחות-חישובי גיל חוב לפי פיגור (30 יום, 60 יום וכו....).
  • תשלומים לספקים-מעקב אחר חשבונות פתוחים של הספקים.
  • אובליגו לקוחות-מעקב אחר גובה האשראי ללקוח.
  • תזרים מזומנים-תזרים האוסף מידע מכל המערכת ומרכז את המידע ב-3 רמות: כסף מזומן, חשבוניות לקוחות/ספקים לתשלום, הזמנות מלקוחות/ספקים בצנרת. כמו כן, ניתן לשלב הוראות קבע והוצאות צפויות.
  • התאמות בנקים-ביצוע התאמת בנק עבור התזרים.


ניהול פינוי אשפה
תת מערכת המאפשרת ניהול פינויי אשפה

  • ניהול הזמנות לקוחות
  • ניהול אתרים לכל לקוח
  • ניהול רכבים
  • ניהול הסכמי פינוי לכל אתר
  • ניהול סידור עבודה לפי תאריך, רכב, עובד
  • הפקת חשבוניות לפי דוחות ביצוע


ניהול קריאות שירות
תת מערכת המאפשרת ניהול קריאות שירות

  • ניהול קריאות שירות מלקוחות
  • ניהול אתרים יחידות באתרים
  • ניהול פרויקטים לאתר
  • ניהול הסכמי שירות
  • פתיחת קריאות שירות על פי הצעת מחיר לקוח/הזמנת לקוח
  • הפקת הצעות מחיר על פי קריאות שירות
  • סידור עבודה לפי תאריך, לפי עובד, לפי אזור
  • הפקת חשבוניות לפי הסכמים ולפי קריאות
  • דוחות לפי חתכים שונים – קריאה, אתר, לקוח וכו'
  • שילוב "סמרטפון" ככלי עבודה של הטכנאי (קבלה/שליחת נתונים לסדרן - בהרצה)


נושאים כלליים
להלן רשימת נושאים שונים הכלולים במערכת:

  • מנגנון אחזור מידע המאפשר שליפת מידע בקלות ובפשטות
  • שאילתא - הצגת מידע על ישות. לדוגמא: שאילתא ללקוח המבצעת שליפת מידע בכל נושא הקיים במערכת כמו: הזמנות הלקוח, חשבוניות ללקוח, כרטיס הנה"ח, חשבוניות פתוחות ועוד.
  • מחולל דוחות- המכיל דוחות קבועים ודוחות הניתנים להגדרה חופשית (גם ע"י הלקוח).
  • מנגנון דו-שיח המאפשר לתעד עיקרי שיחה עם לקוח או ספק.
  • ניהול יומן אישי – מודול המאפשר ניהול ורישום קבלה והעברת הודעות, משימות וכדו' של המשתמש.
  • מנגנון להפקת חשבונית מס דיגיטלית (וכל מסמך או דוח אחר).
  • מנגנון המאפשר בניית מסמך חדש ע"פ מסמך אחר הקיים במערכת או ע"פ קובץ חיצוני באקסל.
  • מנגנון שליחת כל מסמך ל- פקס או ל- EMAIL או בניית קובץ PDF.
  • מנגנונים למניעת רישום כפול של ספק או לקוח.
  • מנגנון סריקת מסמכים וניהול ארכיב אוטומטי. לכל ישות במערכת – לחברה, ללקוח, לספק, לעובד, למסמך וכו'.
  • מנגנון יבוא/יצוא קבצים חיצוניים גמיש. ניתן להגדיר ממשק לכל לקוח או ספק או כל גורם חיצוני.
  • הדפסת מדבקות ללקוחות על דף A4. לפי רשימות קבועות, לפי חשבוניות וכו'.
  • מנגנון הגדרת ברירות מחדל: בסיסי, לכל המערכת, למשתמש, לישות, לתחנה.
  • מנגנון עדכון גרסאות אוטומטי, כולל הפעלת תוכניות עדכון אוטומטיות.

 

 

דרגו את האפליקציה:
(1 הצבעה)
השאירו תגובה: